inside AI
Meer informatie
Bij Plug zitten we niet aan de zijlijn. Als voortrekker nemen we met kennis van zaken het heft in handen - creatief én strategisch. Voor het Notariaat van West-Vlaanderen werkten we from scratch een concept uit rond het tweejaarlijkse congres van de Belgische notarissen en bepaalden we een strategie om dit op een interessante en aantrekkelijke manier tot leven te brengen. We gaven richting en vorm aan een driedaags event, dat vertrok vanuit een totaalverhaal om de sector warm te maken voor de integratie van AI in hun beroep.
When human insight meets AI,
notaries go further
Inside.AI,
outside the box
De naam Inside.AI en de baseline “When human insight meets AI, notaries go further” vatten dat verhaal perfect samen. We wilden hiermee de idee in de verf zetten dat technologie de notaris niet zal vervangen, maar net versterkt. Vanuit diezelfde insteek rolden we de volledige conceptuele branding van het event uit. We vertaalden die visie in een all-round merkidentiteit: van naam en baseline tot visuals, tone of voice en storytelling.”