Plug

influencer-
marketing

influencer-
marketing

Meer informatie

Tussen lens
en likes

Wie vandaag écht impact wil maken, doet dat niet alleen met advertenties of slogans. Steeds vaker kiezen merken voor influencermarketing: een samenwerking met bekende gezichten die hun publiek inspireren en beïnvloeden doordat ze al een sterk vertrouwen hebben opgebouwd bij hun volgers. Want laten we eerlijk zijn: als jouw favoriete chef of lifestyle-influencer een product gebruikt en er enthousiast over vertelt, neem je dat al sneller aan dan een onpersoonlijke advertentie.

Bij een influenceractie komt heel wat kijken: van de selectie van de juiste profielen tot het briefen van influencers en agencies, het opvolgen van de communicatie en het bundelen van alle content. Voor de influencercampagne van onze klant Flandrien Kaas namen wij die rol volledig op ons.

Maar onze rol stopte niet bij coördinatie alleen. We zorgden er ook voor dat de gemaakte content een tweede leven kreeg door o.a. de content regelmatig opnieuw onder de aandacht te brengen en advertenties te maken. Zo versterkten en verlengden we de impact van de campagne. Een doordachte strategie, waarbij elk stukje content bijdroeg aan de zichtbaarheid, en tegelijk ook een stevig fundament legde om het merkverhaal van Flandrien Kaas verder te ontwikkelen.

Plug
Plug
Plug
Plug

Op die manier ontstond authentieke, visueel sterke content die niet enkel via de kanalen van de chefs werd verspreid, maar ook geïntegreerd werd in de eigen marketing van Flandrien Kaas. De reels werden in partnership gedeeld, stories vastgezet in highlights, en op de website kregen de recepten een prominente plaats met portret van de chef erbij. Bovendien versterkten we de campagne met bijkomende posts en advertenties voor extra visibiliteit en verkeer naar de website.

Plug
Plug
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookiebeleid. Meer info
close

Gelieve onderstaand formulier in te vullen om toegang te krijgen tot dit magazine.