Plug Plug
apotheek lamoot

apotheek lamoot

apotheek lamoot

Meer informatie

Zestig jaar kennis en traditie in een nieuw jasje

Een authentieke verpakkingslijn die
het erfgoed van Apotheek Lamoot
vertaalt naar vandaag.

client: Apotheek Lamoot

fields: marketing - branding - webdesign

Apotheek Lamoot is al 60 jaar de plaats waar mensen komen voor advies, raad en daad. De originele recepturen die stichter Joseph Lamoot indertijd uitwerkte, werden ondertussen doorgegeven aan zijn zoon en kleinzoon.

Om die jarenlange ervaring ook visueel in de huisproducten van Lamoot naar voor te brengen, ontwikkelden we een passend design voor de verpakkingsrange van de apotheek.

“Elke verpakking vertelt het verhaal van generaties zorg, met de natuur als vaste bondgenoot.”



Een visuele identiteit

De verpakking van een product is allesbepalend. Het zorgt ervoor dat de gewenste doelgroep zich aangesproken voelt en overgaat tot aankoop. Verpakkingen maken echter ook deel uit van een doordachte branding waarmee je je merk met een welbepaald imago in de markt zet. Voor Apotheek Lamoot werkten we de vormgeving uit van hun volledige range huisgemaakte geneesmiddelen. Deze zijn ontstaan uit de traditionele recepten van Joseph Lamoot. Een authentiek product in een hedendaags jasje.

apotheek lamoot
apotheek lamoot
apotheek lamoot
apotheek lamoot
apotheek lamoot

“Elke fles, elk doosje draagt het verhaal van drie generaties vakmanschap.”



Natuur als rode draad

Voor de range, die siropen, pastilles en crèmes omvat, creëerden we zowel etiketten en sleeves als doosjes. Telkens in dezelfde lay-out met illustraties van planten en kruiden en de herkenbare signature van Joseph Lamoot. Een uniforme, verzorgde stijl die opvalt tussen de andere geneesmiddelen in de apotheek.

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookiebeleid. Meer info
close

Gelieve onderstaand formulier in te vullen om toegang te krijgen tot dit magazine.